‘Uw receptioniste of assistente kan met deze webbased toepassing gesprekken vanaf de PC afhandelen’

  • Webbased gespreksbeheer: zo kunt u plaats-onafhankelijk werken en is de applicatie altijd up-to-date
  • Eenvoudig uw gesprekken afhandelen vanaf 1 beeldscherm: gesprekken beantwoorden, doorverbinden met of zonder ruggespraak
  • Statusmonitor met aanwezigheid en bel-status van collega’s
  • Aan- en afmelden bij specifieke wachtrijen (bijvoorbeeld spoed, patiënten wachtrij of intercollegiaal)
  • Inzicht in eigen wachtrij en die van ingelogde collega’s (aantal wachtenden en langst wachtende)
  • Optie om ook externe contacten te integreren
  • Optie om aanvullende functionaliteiten te integreren: Call back, Number entry, Integrator

Overzicht beschikbare medewerkers

U wilt een centrale en beheersbare toepassing waarmee uw receptie of assistent uw patiënten snel en effectief te woord kan staan en waarmee u in één oogopslag kunt zien welke collega beschikbaar is voor overleg.

“Ik kan online eenvoudig elk telefoongesprek vanaf een beeldscherm afhandelen.”

Vcare Operator is het visuele regiecentrum van het Vcare platform en biedt u via de computer inzicht in het inkomende en uitgaande telefoonverkeer en de beschikbaarheid van aanwezige collega’s. Uw receptioniste of assistente kan met deze webbased toepassing gesprekken vanaf de PC afhandelen, waarbij in een oogopslag duidelijk is welke collega beschikbaar is om ruggespraak te houden of mee door te verbinden.

Met Vcare Operator heeft u bovendien de optie tot het integreren van diverse extra functionaliteiten, zoals Vcare Number entry, Vcare Call back en Vcare Integrator. Hiermee kunt u o.a. door het meesturen van numerieke bellersinformatie de beller sneller identificeren, geautomatiseerd terugbelverzoeken afhandelen en uw informatiesysteem integreren met uw telefonieomgeving.

Bovendien heeft u de optie om met Vcare Softphone uw mobiele telefoonverkeer te integreren in uw Operator-omgeving.

operator van vcare uitgelegd

Vcare Operator highlights

Intuïtieve interface

De volledige vernieuwde interface van de Vcare Operator start vanuit een minimalistisch ontwerp waarbij alleen zichtbaar is wat u op dat moment nodig heeft. De overzichtelijke structuur met herkenbare iconen en kleuren zorgen voor een intuïtief gebruik.

Zelf regie voeren over uw bereikbaarheid

Met Vcare Operator kunt u zelf bepalen welk gesprek u aanneemt en welke prioriteit u aan gesprekken wilt geven. Ook kunt u inkomende oproepen automatisch herrouteren als er niemand is ingelogd op een wachtrij. 

Individueel instelbaar

Aan de hand van rollen en rechten is het mogelijk om een aantal instellingen op individueel niveau aan te passen, zoals bijvoorbeeld het aantal wachtrijen of de duur van de afhandeltijd.

Ontdek ook:
Number entry

Numerieke informatie over de beller eenvoudig en foutloos in uw informatiesysteem verwerken.

Vcare Number entry
Met één klik numeriek kenmerk foutloos overnemen