Automatisering • Werklast verspreiden • Werkdrukverlagend
Met de Call Back module kunnen patiënten een terugbelverzoek doen, waarna de patiënt automatisch teruggebeld wordt op het afgesproken tijdstip. Zo wordt de wachttijd van patiënten verkort en de piekbelasting verlaagd. Doordat de Call Back het gesprek automatisch aanbiedt hoef je niet na te denken over het terugbellen van de juiste patiënt op het juiste moment.
Doordat patiënten een terugbelverzoek doen, hoef je minder patiënten te woord te staan om 8 uur ’s ochtends. Patiënten worden vervolgens automatisch teruggebeld op een rustiger moment.
De werkdruk op piekmomenten wordt verlaagd doordat patiënten aangeven dat ze op een rustiger moment teruggebeld kunnen worden. De capaciteit wordt zo optimaal benut.
Door bellers een terugbelverzoek aan te bieden ervaar je niet de druk om constant een medewerker beschikbaar te hebben aan de telefoon. Zo kun je een efficiëntere planning maken.
In plaats van piekmomenten verspreid je de telefoontjes over de werkdag. Oftewel: minder telefoontjes op piekmomenten, meer telefoontjes op het moment dat het jou uitkomt.
Je hoeft er niet over na te denken: de Call Back belt automatisch de juiste patiënt op het juiste moment. Assistenten en triagisten krijgen het gesprek dan aangeboden.
Doordat Call Back geïntegreerd is in de Operator worden de gesprekken afgehandeld in de Operator. Hier zie je ook direct een overzicht van de planning van de terugbelverzoeken.
Doordat de telefoontjes verspreid worden over de dag benut je jouw beschikbare capaciteit optimaal. Je kunt zelf bepalen welke medewerkers wanneer ingepland staan voor de terugbelverzoeken.
Doordat de piekmomenten afvlakken creëer je een rustigere werkomgeving. De werkdruk op piekmoment wordt verlaagd omdat je minder telefoontjes in één keer krijgt. De Call Back zorgt ervoor dat deze telefoontjes worden gespreid.
Resultaten van het inzetten van Call back zien? Dat kan met onze Reporter.
Bij een lange wachttijd kan de patiënt ervoor kiezen om op een later moment teruggebeld te worden.
Doordat patiënten later teruggebeld kunnen worden, wordt de wachtrij korter op piekmomenten.
Patiënten worden op een afgesproken moment automatisch teruggebeld. Zo weten zij precies wanneer ze teruggebeld worden.
Vcare gelooft erin dat je samen sterker staat, we hebben Connect immers in onze bedrijfsnaam staan. We hebben daarom strategische partnerships met bedrijven die ons versterken. Samen ondersteunen we zorgprofessionals.