‘Zo weet u op elk moment of u voldoet aan de minimale wettelijke bereikbaarheidseisen’

  • Actuele, historische en trendgegevens in dashboards
  • Exporteerbaar naar veel gangbare applicaties (CSV/Excel/PDF)
  • Online toegang mogelijk, waar en wanneer u wilt
  • Cijfermatige en grafische weergave van uw dienstverlening
  • Direct inzicht in aantal oproepen, gespreksduur, wachttijd en type gesprek met prestatie indicatoren
  • Rapportage van statussen, beschikbaarheid, in- en uitloggen etc. op medewerkersniveau of gebruikerstype
  • Visualisatie prestaties versus overeengekomen servicelevels

NIEUW: Reporter Qlik Essential en Advanced

Vcare Reporter, onze Business Intelligence tool, is compleet vernieuwd. Met Qlik wordt onze BI-omgeving nog gebruiksvriendelijker én de mogelijkheden nog uitgebreider. Zo beschikt u over zeer gedetailleerde informatie en data-analyses. Denk bijvoorbeeld aan inzicht in het aantal gesprekken per wachtrij, zowel per dag als per uur, KPI berekeningen op wachtrijniveau, uitgebreide informatie op gebruikersniveau én individuele gespreksdetails zoals wachttijd, gespreksduur, en nawerktijd.

Reporter Essential Vcare

Reporter Essential

Met Vcare Reporter Essential krijgt u inzicht in uw telefoniegegevens en-prestaties. Middels verschillende statistieken kunt u te allen tijde zien hoe uw organisatie presteert ten opzichte van de gestelde SLA’s en of u daarmee voldoet aan de minimale wettelijke bereikbaarheidseisen.

Reporter Advanced bij Vcare

Reporter Advanced

Met Vcare Reporter Advanced heeft u dezelfde informatie als met Essential. Bovendien heeft u onder andere meer inzicht op wachtrij- en medewerkersniveau en informatie over gesprekken en andere management data.

managementinformatie dashboard met de vcare reporter app

Optimaal inzicht met een dashboard vol managementinformatie

U wilt in een dashboard heldere managementinformatie over de bereikbaarheid van uw organisatie inzichtelijk hebben, zodat u de bezetting en activiteiten van uw medewerkers, afdelingen en locaties kunt meten en optimaliseren. Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak om meer grip te krijgen op uw data.

“Ik heb volledig inzicht in het telefoonverkeer dankzij een dashboard met managementinformatie.”

Vcare Reporter levert een inzichtelijke, cijfermatige en grafische weergave op basis van uw wachttijden en belverkeer op diverse niveaus in de organisatie. Dat kan in één duidelijke mail wat u tijd bespaart. Zo weet u op elk moment of u voldoet aan de door de overheid gestelde bereikbaarheidseisen, de gestelde branchenormen of uw eigen KPI’s. Uw gebruiks- en gespreksgegevens worden zeer veilig op twee geografisch gescheiden servers bewaard voor een periode van minimaal twee jaar. Met actuele en historische prestaties altijd bij de hand dankzij het gebruik van het dashboard kunt u uw doelstellingen op ieder moment toetsen en waar nodig bijstellen.

vcare reporter overzicht

Vcare Reporter highlights

Gedetailleerd inzicht in uw belverkeer

Vcare Reporter verschaft gedetailleerd en actueel inzicht in uw belverkeer. Zo weet u op elk moment of u voldoet aan de door de overheid gestelde bereikbaarheidseisen, de gestelde branchenormen of uw eigen KPI’s.

Analyse op meerdere niveaus 

De rapportages zijn zeer gedetailleerd en kunnen geanalyseerd worden tot op bedrijfs-, medewerkers- of oproepniveau. Zo heeft u optimaal inzicht in uw huidige situatie.

Optimalisering van uw bedrijfsproces en inzet van medewerkers

Door de analyses, statistieken en rapportages krijgt u inzicht in de huidige bereikbaarheid van uw organisatie. Dit stelt u in staat uw bereikbaarheid te optimaliseren en uw medewerkers op een efficiëntere manier in te plannen.

Ontdek ook: Mobile connect

Uw mobiele collega’s volledig geïntegreerd in het Vcare platform

Vcare Mobile connect
gerichte managementinformatie en stuurinformatie krijgen dankzij een handige dashboard

Vcare applicaties