De rollen zijn omgedraaid. De patiënt is niet langer een patiënt , maar een cliënt of klant. De zorgvraag groeit en we zoeken meer naar ‘on demand’ zorg oplossingen. De zorg wordt steeds vaker persoonsgericht naar de inhoud en maatwerk. Door bezuinigingen, reorganisaties, wet- en regelgeving is er de laatste jaren steeds meer druk gekomen op de schouders van de zorgverleners en hun vaardigheden. Tijdens veranderen en dat vraagt dus ook om een andere aanpak. Maak daarom kennis met Vcare connect. Vraag naar de mogelijkheden om een training bij Vcare te volgen en om Vcare connect te optimaliseren en efficiënter mee te leren werken met bijvoorbeeld een technische applicatie training.
Wanneer het vastleggen, beheren en documenteren van patiëntengegevens een must is voor je organisatie dien je gebruik te maken van een CRM (Customer Relationship Management) systeem. Ben je huisarts of apotheker dan maakt u in de meeste gevallen vast al gebruik van een (crew) resource management crm pakket.
Bij Vcare hebben we een verlengstuk ontwikkeld dat naadloos aansluit aan de meeste bekende HIS systemen en CRM in de zorg die gebruikt worden. Het verlengstuk vertaald zich naar Vcare connect – een online cloud oplossing waarmee je diverse applicaties kunt gebruiken ten behoeve van je dagelijkse dienstverlening.
Snel schakelen door het gebruik van slimme integraties
Vcare stelt zich als doel het werk zo veel mogelijk te ontlasten voor de zorgverlener zodat er meer tijd overblijft voor échte zorg. Alle oplossingen die wij bedenken komen voort uit praktijksituaties en wensen van onze gebruikers. Telefonie speelt hierbij een centrale rol, omdat wij zien dat de triagist aan de telefoon meer beslissingen moet nemen en ook vaker onder druk komt te staan. We leggen diverse applicaties van ons Vcare platform nader uit.
Een veel gebruikte applicatie is onze Vcare call back – automatisch terugbellen applicatie. Ervaring leert ons dat alleen een hoge klanttevredenheid wordt behaald wanneer cliënten automatisch worden teruggebeld op een vooraf afgesproken datum en tijdstip. Wanneer een te lange wachttijd zit op de telefoonlijn kan dit bij sommige mensen als storend wordt ervaren. Met Vcare call back wordt de wachttijd automatisch berekend op basis van actuele gesprekken.
Met Vcare integrator wordt een volledige samenwerking gelegd tussen het Vcare telefonie platform en uw HIS systeem. Mogelijkheden waar je aan kunt denken zijn;
Benieuwd of onze crm software ook binnen jouw organisatie interessant kan zijn? Neem in dat geval vrijblijvend contact met ons op voor trainingen op maat of een demo. We voorzien je graag van persoonlijk advies over de mogelijkheden die we je zorgorganisatie kunnen bieden.