HiX epd integratie met ChipSoft zorgplatform
Hoe werkt hix ChipSoft zorgplatform in de praktijk?
Single sign on voor PIM, het telefoontoestel en HiX
Na het inloggen in HiX, word je ook ingelogd op het toestel dat op je werkplek staat. Jij ziet de naam ook in het toesteldisplay verschijnen. Tegelijkertijd start, in Google Chrome, direct PIM (pim.vcareconnect.nl) op, waarin je automatisch wordt ingelogd. Met bijvoorbeeld video’s kun je eenvoudig terugkijken hoe alles werkt.
Click to dial – bellen vanuit HiX elektronisch patiëntendossier epd als totaaloplossing voor telefonie
Door de functionele integratie tussen uw informatiesysteem en uw communicatieomgeving, is het mogelijk om direct van HiX epd een belopdracht te starten door het eerste letter van een patiëntnaam te typen bijvoorbeeld. In HiX klikt u op een telefoonnummer, en de belopdracht wordt direct naar uw Vcare omgeving gestuurd: het toestel begint te rinkelen en je ziet de uitgaande oproep verschijnen in Vcare Operator.
Gespreksopnames zoeken
Door de registratie met epd HiX is het mogelijk om gespreksopnames, behorend tot een bepaalde registratie, direct te beluisteren en analyseren. Hiervoor klikt u in het dossier op de gespreksopnames en het venster met de opnames die een relatie hebben met deze call opent direct. Geschikt voor eerstelijnszorg ggz en psychiatrie en huisartsenzorg ketenzorg revalidatie vvt zelfstandige en behandelcentra ziekenhuizen.
Patiënt zoeken op basis van het telefoonnummer
Op basis van het eerste telefoonnummer van de beller worden in HiX update suggesties getoond voor wie de beller kan zijn. Deze suggesties bevatten niet alleen de naam van de patiënt, maar ook geboortedatum, zodat een beller sneller volledig kan worden geïdentificeerd en het juiste dossier sneller wordt gevonden. Ook maakt het systeem handig gebruik van cookies om sneller zoekopdrachten aan te vullen.
Indien dit telefoonnummer geregistreerd is bij meerdere zelfstandige personen (familie, woonverband, etc.), dan worden deze suggesties allemaal getoond. Ook patiënten waarvoor in een eerder contact met dit nummer gebeld is, al dan niet door de patiënt zelf, worden zo snel gevonden. Dit is bijvoorbeeld het geval bij het telefoonnummer van een zorginstelling of ziekenhuis.
Ontdek ook Vcare Operator
Je receptioniste of assistente kan met deze webbased toepassing gesprekken vanaf de PC afhandelen. Indien u meer informatie wilt over onze diensten, neem dan contact op. Voor verdere informatie en om te solliciteren bij onze ambitieuze organisatie die de nieuwste ontwikkelingen binnen de zorgsector omarmt, kun je terecht op bij onze vacatures. Bekijk ook onze blogs, videos, podcasts en cursussen die allemaal in het teken staan van medische ontwikkelingen en effectieve communicatie. Je collega’s kunnen samen met jou gebruik maken van deze innovatieve oplossingen om zo de best mogelijke zorg te leveren aan patiënten.