Voip telefonie voor zakelijk MKB en zorg
Maak gebruik van voordelig bellen vanuit de cloud
Voor het MKB en de zorgsector biedt Vcare een uitstekende oplossing met onze geavanceerde VOIP-telefonie. Met jouw VOIP-telefooncentrale kunnen alle communicatiebehoeften van je bedrijf volledig worden vervuld. Of je nu contact wilt hebben met collega’s via een VOIP-telefoon op kantoor, of vanuit huis belt met een VOIP-telefoon, Vcare heeft een passende oplossing. Maar hoe werkt VOIP nu eigenlijk?
Via een VOIP-telefoon maak je gebruik van een digitale verbinding om te bellen, waardoor je niet meer afhankelijk bent van een traditionele telefoonlijn. Hierdoor kun je niet alleen gewoon bellen, maar ook profiteren van verschillende moderne functies zoals integratie met een CRM-systeem, voicemail naar e-mail, en zelfs koppelingen met Microsoft Teams.
Vcare biedt ook de mogelijkheid om je telefoonnummers over te zetten, zodat jebestaande nummers kunt blijven gebruiken. Met de SIP-trunking functionaliteit kun je je huidige telefoons laten werken via de VOIP-technologie. Bovendien werkt Vcare samen met betrouwbare providers die de meest stabiele verbindingen leveren, wat cruciaal is voor ononderbroken communicatie. Ook hoef je geen zorgen te maken over de kosten, want Vcare biedt transparante abonnementen zonder verborgen maandelijkse kosten.
Wij zorgen voor slimme zakelijke telefonische bereikbaarheid voor MKB bedrijven én de zorg. Of dat nu op kantoor moet zijn via een vast toestel, onderweg met een eigen mobiel of overal vanaf je eigen computer of tablet. Wij zorgen dat dit mogelijk is tegen aantrekkelijke tarieven met behoud van je huidige telefoonnummer.
1/4
•Altijd alles in de cloud
Voordelen van Voip zakelijk telefonie voor het MKB en zorg
Wat zijn cloud diensten toch mooi! Cloudtelefonie van Vcare biedt ontzettend veel voordelen en gemak voor de gebruiker. Het is on-demand schaalbaar, biedt een veel betere gesprekskwaliteit en het is eenvoudig te integreren binnen je bestaande klantinformatiesysteem of patiëntensoftware. Zo heeft Vcare al slimme integraties ontwikkeld met de grootste HIS en HAPIS systemen in Nederland van Chipsoft. Topicus en Pharmapartners. Bij Vcare beschikken we met name veel ervaring in de zorg en bedienen we de meeste huisartsenposten in Nederland. Doordat we hierdoor aan de hoogste eisen moeten voldoen met betrekking tot veiligheid en betrouwbaarheid, zijn onze Voip oplossingen ook extra interessant!
2/4
•Een eigen 0800 nummer
Meer mogelijkheden voor gebruikers
Internet met zakelijke toepassingen maakt slimme oplossingen ook mogelijk. Denk bijvoorbeeld aan een vast nummer naar mobiel, eenvoudig doorschakelen naar een collega, een eigen virtuele wachtruimte voor klanten of patiënten, inzage krijgen in de bel-analyse per medewerker en een eigen 0800 nummer.
3/4
•PSTN
Meer mogelijkheden
Andere mogelijkheden zijn team uitschalen, het Public Switch Telephone Network (PSTN) bellen en de aanwezigheid van de telefoon gebruiken om aan te geven wanneer je collega’s bezig zijn met een overzicht van oproepen, allemaal zonder een stap op jouw kantoor te zetten. Integreer mobiele zakelijk telefonie met ons Vcare connect platform en profiteer zelf van nog meer bel flexibiliteit als je bijvoorbeeld meerdere locaties of vestigingen heeft. Gebruik een telefoonsysteem dat je volledige bedrijf verbindt met dezelfde telefoondienst en deze vanaf elke locatie door één beheerder beheerd kan worden. Snel en direct geregeld binnen no time!
4/4
•geen extra kosten
24/7 Support altijd en overal
Vele malen voordeliger bellen en gebeld worden dan eigen traditionele telefooncentrale
Een eigen moderne telefooncentrale klinkt wellicht als een slimme keuze, maar dat betekent al gauw een hoge investering (security, opslag, locatie, etc) én daarbij komt kijken dat je alles zelf dient te onderhouden en updaten. Kies je echter voor een hosted online zakelijke telefonie van Vcare, dan heb je dit allemaal ontzorgt met de zekerheid dat de beste mensen uit het vak het systeem voor je onderhouden en monitoren. Ook bieden we een 24/7 helpdesk voor klanten voor vragen, storingen en advies. Jouw eigen telefooncentrale bevindt zich dan virtueel in de cloud en alle data wordt veilig opgeslagen in Nederland. Je heeft dan ook geen rekening te houden met dure apparatuur, licentiekosten en onderhoudskosten. Ook de belkosten zullen gunstig uitvallen.
Altijd bereikbaar hoe u het wilt
Word ook professioneel bereikbaar met het aantal vaste telefoonnummers naar je keuze, maar met de flexibiliteit van een mobiele telefoon. Belangrijke telefoongesprekken missen wordt verleden tijd. De voordelen van Vmobile gaan verder. Wij kunnen dit voor je bieden:
- Flexibiliteit in kosten
- Eenvoudig schalen in werkplekken
- Houd privé en zakelijke gesprekken gescheiden
- Stel je eigen nummer samen
- Scherpe tarieven voor elk belplan
- Ideaal voor teams
- Goede bescherming van privacy
- Hulp op afstand dankzij onze supportafdeling
Waarom kiezen voor telefonie met voip van Vcare:
- Vcare werkt enkel samen met partners die uitstekende dekking bieden.
- Dankzij een Voip Vscan bieden we inzicht geven in je belanalyse, zodat je ziet wat je daadwerkelijk nodig heeft.
- 24/7 support – 7 dagen per week bellen met onze klantenservice.
- Bellen via het internet is flexibel en schaalbaar.
Onderdeel worden van Vcare? Bekijk het volledige overzicht van het aanbod vacatures hier. Kortom, met Vcare heb je niet alleen een telefoon, maar een complete en geavanceerde communicatiepartner die met je bedrijf meegroeit. Voor meer info, ga naar de website van Vcare Business!