‘Zelf uw inkomende gesprekken automatisch doorschakelen & naar een alternatieve locatie omleiden’

  • Handmatig te bedienen, maar ook vooraf in te regelen op basis van dag, tijd en capaciteit
  • Ideaal bij waarneming van samenwerkende (zuster)organisaties
  • Garandeert uw bereikbaarheid bij calamiteiten of geplande werkzaamheden op uw locatie
  • Laat zich uitstekend combineren met de Vcare By-Pass module
telefoongesprek of gesprek automatisch doorschakelen met vcare redirect

Flexibel bereikbaar wanneer u het telefoongesprek moet doorverbinden

In geval van onvoorziene gebeurtenissen en calamiteiten, bijvoorbeeld een evacuatie bij brand of een gaslek, wilt u flexibele keuzes kunnen maken om uw bereikbaarheid te garanderen.

“Ik kan, bij onvoorziene omstandigheden, binnenkomende gesprekken gemakkelijk naar een andere locatie omleiden.”

Is het momenteel in uw praktijk niet mogelijk om eenvoudig door te schakelen? Met Vcare Redirect kunt u op elk gewenst moment zelfstandig besluiten om uw telefoonverkeer naar een andere locatie of een waarnemende instantie te routeren, zonder dat uw patiënten hier iets van merken. U kunt Vcare Redirect met behulp van een applicatie zonodig ook op afstand activeren, bijvoorbeeld als u geen toegang meer heeft tot uw locatie. Zo blijft u via de uitwijklocatie altijd bereikbaar, ook voor spoedoproepen. Ook voor een optimale inzet van uw personeel op meerdere locaties biedt Vcare Redirect een flexibele en efficiënte oplossing, die u bovendien een aanzienlijke besparing op personeelskosten kan opleveren.

redirect app van vcare uitgelegd

Vcare Redirect highlights

Instellen alternatieve routering

Middels de virtuele schakelaar van Vcare Redirect kunt u ad hoc wijzigingen doorvoeren in de routering van uw gespreksverkeer, die vervolgens onmiddellijk actief zijn.

Zelf controle over bereikbaarheid

Met vooraf ingestelde schakelingen of ad hoc wijzigingen kunt u uw bereikbaarheid volledig zelf regelen. Wilt u een tijdelijke afwezigheidsmelding, een herroutering van het gespreksverkeer of toch bereikbaar zijn buiten de reguliere openingstijden? Dit heeft u met Vcare Redirect volledig zelf in de hand.

Ad hoc applicaties inschakelen

U heeft met Vcare Redirect niet alleen in één overzicht regie over uw telefonie-inrichting, u kunt ook applicaties in- of uitschakelen met de virtuele schakelaar. Hierbij kunt u denken aan het inschakelen van de Call back-applicatie.

Ontdek ook:
Walldisplay

U houdt voortdurend overzicht op het belverkeer en de druk op uw callcenter

Vcare Walldisplay
vdare walldisplay applicatie

Vcare applicaties