‘Zelf uw inkomende gesprekken automatisch doorschakelen & naar een alternatieve locatie omleiden’

  • Handmatig te bedienen, maar ook vooraf in te regelen op basis van dag, tijd en capaciteit
  • Ideaal bij waarneming van samenwerkende (zuster)organisaties
  • Garandeert uw bereikbaarheid bij calamiteiten of geplande werkzaamheden op uw locatie
  • Laat zich uitstekend combineren met de Vcare By-Pass module
telefoongesprek of gesprek automatisch doorschakelen met vcare redirect

Flexibel bereikbaar wanneer u het telefoongesprek moet doorverbinden

In geval van onvoorziene gebeurtenissen en calamiteiten, bijvoorbeeld een evacuatie bij brand of een gaslek, wilt u flexibele keuzes kunnen maken om uw bereikbaarheid te garanderen.

“Ik kan, bij onvoorziene omstandigheden, binnenkomende gesprekken gemakkelijk naar een andere locatie omleiden.”

Met Vcare Redirect kunt u op elk gewenst moment zelfstandig besluiten om uw telefoonverkeer naar een andere locatie of een waarnemende instantie te routeren, zonder dat uw patiënten hier iets van merken. U kunt Vcare Redirect met behulp van een applicatie zonodig ook op afstand activeren, bijvoorbeeld als u geen toegang meer heeft tot uw locatie. Zo blijft u via de uitwijklocatie altijd bereikbaar, ook voor spoedoproepen. Ook voor een optimale inzet van uw personeel op meerdere locaties biedt Vcare Redirect een flexibele en efficiënte oplossing, die u bovendien een aanzienlijke besparing op personeelskosten kan opleveren. 

redirect app van vcare uitgelegd

Vcare Redirect highlights

Instellen alternatieve routering

Middels de virtuele schakelaar van Vcare Redirect kunt u ad hoc wijzigingen doorvoeren in de routering van uw gespreksverkeer, die vervolgens onmiddellijk actief zijn.

Zelf controle over bereikbaarheid

Met vooraf ingestelde schakelingen of ad hoc wijzigingen kunt u uw bereikbaarheid volledig zelf regelen. Wilt u een tijdelijke afwezigheidsmelding, een herroutering van het gespreksverkeer of toch bereikbaar zijn buiten de reguliere openingstijden? Dit heeft u met Vcare Redirect volledig zelf in de hand.

Ad hoc applicaties inschakelen

U heeft met Vcare Redirect niet alleen in één overzicht regie over uw telefonie-inrichting, u kunt ook applicaties in- of uitschakelen met de virtuele schakelaar. Hierbij kunt u denken aan het inschakelen van de Call back-applicatie.

Ontdek ook:
Walldisplay

U houdt voortdurend overzicht op het belverkeer en de druk op uw callcenter

Vcare Walldisplay
vdare walldisplay applicatie

Vcare applicaties