‘Volledige samenwerking tussen uw Vcare telefonieplatform en uw HIS-omgeving’

  • Direct bellen vanuit het patiëntendossier
  • Herkenning van binnenkomende geregistreerde telefoonnummers en automatische opening van  patiëntendossiers (zeer geschikt voor huisartsen)
  • Met Vcare Recorder opgenomen gesprekken zijn rechtstreeks via uw HIS te benaderen
  • Rijkere dossiervorming voor uw eigen organisatie, zorginstanties of overheid door een combinatie van Vcare gespreksinformatie met uw HIS rapportage
  • Beveiliging in combinatie met de UZI-pas: zeer veilige single sign-on-toegang met eigen rechtenstructuur voor elke medewerker
verbinding tussen telefonie en uw HIS systeem

Maximale efficiëntie

U wilt bij het beantwoorden van een inkomend telefoongesprek direct de mogelijke patiëntendossiers zien om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken. Naast een volledige ondersteuning in registratie van alle contactmomenten biedt Vcare Integrator voldoende rapportagefunctionaliteiten om de kwaliteit van uw organisatie te kunnen verbeteren en snel aan te tonen dat uw organisatie binnen de gestelde wettelijke termijn telefoongesprekken beantwoordt.

“Ik kan bij een inkomende oproep meteen het patiëntendossier van de beller zien.”

Met Vcare Integrator zorgt u voor een betere afhandeling van uw in- en uitgaande belverkeer door uw patiëntinformatiesysteem met uw telefonieomgeving te integreren. Het telefoonnummer van de beller wordt automatisch herkend, waarna uw informatiesysteem direct de relevante gegevens beschikbaar stelt. Ook werkt u aan een rijkere dossiervorming. Verder kunt u, als u gebruikmaakt van Vcare Recorder, rechtstreeks vanuit het patiëntendossier naar uw opgenomen gesprekken doorlinken. Uiteraard met behoud van onze zeer veilige toegangsverificatie. Tenslotte krijgt u door de integratie meer inzicht in uw telefonische bereikbaarheid en kunt u deze verder verbeteren binnen, bijvoorbeeld, uw huisartsenpraktijk. Zorgverzekeraars stellen hier steeds meer eisen aan.

vcare integrator uitgelegd

Vcare Integrator highlights

Werkdrukverlagend

Door de tijdsbesparing van 20 seconden per gesprek heeft de assistente doorgerekend per dag tussen de 35 en 45 minuten per dag meer tijd om andere werkzaamheden te verrichten.

Verhoogde efficiëntie  

Door het eenmalige inloggen in zowel het HIS als het Vcare-platform en de efficiënte triage door het snel beschikbaar stellen van de medische gegevens van de beller verhoogt de efficiëntie aanzienlijk.

Rijkere dossiervorming

De gesprekken gaan via het Vcare-platform en kunnen opgenomen worden met Vcare Recorder. Door de integratie met uw HIS kunt u gespreksopnames vanuit uw HIS openen en deze onderdeel laten uitmaken van het medisch dossier van de beller.

Ontdek ook:
Call back

Betere prestaties en hogere tevredenheid door automatisch terugbellen

Vcare Call back