Met ons Vcare Scheduler applicatie maken we het voor een thuiszorgplanner en patiënten makkelijker om afspraken in te plannen. Op het moment dat een hulpbehoevende naar je organisatie belt, wordt deze op basis van uw roosterplanning automatisch doorgezet naar een dienstdoende medewerker. Zo krijgt een patiënt altijd iemand aan de lijn, die hem of haar verder kan helpen. Het maakt dat het bellen vanaf een alternatief telefoonnummer voortaan overbodig is. Vaak hebben hulpbehoevenden het vaste nummer van hun contact bij je organisatie in hun telefoon staan. In het geval dat zij op zoek moeten naar een ander nummer, brengt dit een grote uitdaging mee zich mee voor de hulpbehoevende. De applicatie zelf is eenvoudig te bereiken via een beveiligde, digitale omgeving. Op deze pagina lees je meer over hetgeen deze applicatie voor jouw thuiszorgplanning kan betekenen.
In de digitale omgeving van de Vcare Scheduler heeft een thuiszorgplanner de mogelijkheid de kalender van je organisatie in te voeren en aan te passen. Een groot voordeel aan onze applicatie is de mogelijkheid om het pakket te verbinden met het extern pakket. Ideaal, wanneer de thuiszorgplanner momenteel een andere applicatie gebruikt voor het bijwerken van de agenda. Het exporteren van CSV-bestanden en het importeren hiervan in de Vcare Scheduler is voldoende! Eventuele aanpassingen die in de online applicatie gedaan worden, zijn direct actief. Ook prettig: de applicatie is voorzien van een grafische kalenderweergave. Dit biedt de thuiszorgplanner direct een duidelijk overzicht en er is veel mogelijk!
Vcare connect biedt haar klanten verschillende zekerheden. Zo kan een thuiszorgplanner rekenen op een veilige en stabiele online omgeving. Je wilt datalekken voorkomen, evenals het uitvallen van belangrijke applicaties. Het zou immers betekenen dat jouw thuiszorgplanner zijn of haar werk niet kan doen. Daarbij zijn onze digitale oplossingen gericht op de zorg van morgen. Met onze software voor de thuiszorg heb je een robuuste oplossing, waar je de komende jaren mee vooruit kunt. Het biedt voordelen voor je medewerkers, maar zeker ook voor je patiënten.
Met de Vcare Scheduler software zit je niet vast aan ingewikkelde koppelingen in de telefonieomgeving. Op het moment dat je cliënten een collega belt die op dat moment niet bereikbaar is, zorgt het systeem dat deze patiënt automatisch wordt doorgeschakeld naar een collega die wel aanwezig is. Hierbij ben je tevens niet afhankelijk van het verplicht in- en uitloggen van medewerkers. Kortom, Vcare connect biedt je een oplossing die een groot gebruiksgemak biedt voor je thuiszorgplanner en voor cliënten. Naast deze oplossing bieden we verschillende andere applicaties, die het verlenen van zorg makkelijker maken. Steeds meer wordt zorg online aangeboden. Als organisatie kun je hierop inspelen door je applicatielandschap te vullen met de tools die Vcare connect aanbiedt.
Vraag een vrijblijvende scan aan en krijg inzicht in je huidige verbruik. Dan heb je helder in kaart wat je belminuten zijn, je kosten en datagebruik. Op basis van deze analyse kunnen wij je een gepast voorstel bieden met kostenbesparende tips, uitstekende dekking in het hele land en optimale gesprekskwaliteit. Neem contact op voor het maken van een afspraak of lees meer over zakelijke telefonie.