‘Volledige samenwerking tussen uw Vcare communicatieomgeving en Topicus HAP’

De integratie tussen Vcare en het HAPIS van Topicus biedt een zeer rijke koppeling waarmee u middels single-sign-on direct bent ingelogd in zowel Topicus als Vcare, u kunt bellen vanuit Topicus en gespreksopnames terugzoeken in het HAPIS. Indien u gebruikmaakt van Vcare Number entry voor een BSN-invoer in het keuzemenu, kunt u ook direct het juiste patiëntendossier openen.

NIEUW: extra integratie met Vcare Number entry

Naar Vcare Number entry Naar het nieuwsbericht

In de video hebben we 3 scenario’s nagebootst:

Scenario 1: BSN is bekend bij Vcare en patiënt is vindbaar

Scenario 2: BSN is bekend bij Vcare en patiënt is niet vindbaar

Scenario 3: BSN is niet bekend bij Vcare

Hoe werkt het in de praktijk?

Single sign on voor PIM, het telefoontoestel en Topicus

Na het inloggen in Topicus HAP krijgt u de vraag op welke werkplek u aan het werk bent. Nadat u uw werkplek met overeenkomstig toestel geselecteerd hebt, start de applicatie Topicus. Tegelijkertijd start, in Google Chrome, direct PIM (pim.vcareconnect.nl) op, waarin u automatisch wordt ingelogd. Hiermee bent u ook direct ingelogd op het telefoontoestel bij de werkplek waar u zit en u ziet uw naam in het toesteldisplay verschijnen.

Web- nieuwe integrator met Topicus

Click to dial – bellen vanuit Topicus

Door de integratie tussen uw HAPIS en uw communicatieomgeving, is het mogelijk om direct vanuit Topicus een belopdracht te starten. In Topicus HAP klikt u op een telefoonnummer, en de belopdracht wordt direct naar uw Vcare omgeving gestuurd: het toestel begint te rinkelen en u ziet de uitgaande oproep verschijnen in Vcare Operator.

Gespreksopnames zoeken

Door de registratie in Topicus (‘Call’) is het mogelijk om gespreksopnames, behorend tot een bepaalde registratie, direct te beluisteren. Hiervoor klikt u in het dossier op de gespreksopnames en het venster met de opnames die een relatie hebben met deze call opent direct.

BSN zoeken – NIEUW!

Wanneer u gebruikmaakt van de module Vcare Number entry om in het keuzemenu alvast het BSN van de beller uit te vragen, beschikt u over een nog verdere integratie tussen uw HAPIS en uw communicatieomgeving.

Zodra de beller in het keuzemenu het BSN invoert, wordt deze direct, middels de elfproef, gecontroleerd op geldigheid. Het ingevoerde BSN wordt als label meegestuurd met de oproep en is zichtbaar voor de triagiste. In combinatie met Vcare Integrator Topicus verschijnt in Topicus vervolgens een knop: “Zoek patiënt met BSN uit Vcare”. Door hierop te klikken, wordt direct het bijbehorende dossier getoond.

web integrator voor Topicus HIS

Deze patiëntenidentificatie scheelt tientallen seconden per oproep, wat per avond of weekend een besparing van enkele uren kan opleveren.

Vcare Integrator Topicus highlights

Single sign on
voor PIM, het telefoontoestel en Topicus

Click to dial
bellen vanuit Topicus

Gesprek opnames
zoeken

BSN zoeken –
NIEUW!

Ontdek ook:
Number entry

Numerieke informatie over de beller eenvoudig en foutloos in uw informatiesysteem verwerken

Vcare Number entry
Met één klik numeriek kenmerk foutloos overnemen

Vcare applicaties