Ondanks alle inspanningen om de werkdruk te verlagen, blijft het aantal telefoontjes toenemen. En dat terwijl u juist wilt dat digitale oplossingen helpen om rust te brengen in de praktijk.
Tijdens onze online gebruikersbijeenkomst op donderdag van 15:30 tot 16:30 uur laten we u zien hoe de integratie van Moet Ik naar de Dokter (MINDD) en het Vcare platform hierin écht het verschil maakt.
Wat als u patiënten actief naar digitale triage kunt sturen?
Met de integratie tussen Vcare en MINDD kunt u in de meldtekst een optie aanbieden om een digitale triage in te vullen, zodat de patiënt sneller geholpen wordt. U bepaalt zelf wanneer deze optie verschijnt: direct of na een door u ingestelde wachttijd. Kiest de patiënt voor digitale triage, dan ontvangt die een SMS met een link naar de online vragenlijst. Daar start de triage. Alleen als contact echt nodig is, wordt het gesprek opnieuw aangeboden in de Operator, het regiecentrum van Vcare. En dat gebeurt met de juiste urgentie. Een U1 komt sneller binnen dan een U3.
Wat betekent dit voor u als zorgverlener?
Wat levert het uw praktijk op?
Meld u gratis aan en ontdek hoe u uw praktijk slimmer maakt. Voor uzelf, uw team én uw patiënten. -> Klik hier!