Meer tijd voor échte spoed in ANW zorg
Vcare in de avond-, nacht- en weekendzorg
Veilige, goede betrouwbare oplossing, ontwikkeld in samenwerking zorgverleners
Voor een huisartsenpost of dienstapotheek is zeer hoge telefonische bereikbaarheid en efficiëntie van groot belang, in sommige gevallen zelfs van levensbelang, om je patiënt snel de juiste zorg te kunnen bieden. Onze communicatieoplossing biedt een gemiddelde uptime van maar liefst 99,9%.
Veiligheid van (patiënt)gegevens geborgd
Onze veilige, volledig in Nederland beheerde en geografisch gescheiden dataomgevingen bieden optimale waarborging van de privacy informatie van de patiënt door onze ISO 27001- en NEN 7510-certificering.
Integratie met diverse HAPIS-leveranciers voor ANW zorg
Wanneer alle seconden tellen, is niets vervelender dan enorm vaak te moeten klikken en bestanden en programma’s te moeten openen voor je bij de juiste patiëntinformatie bent. Met de Vcare Integrator bieden wij een integratie voor ANW zorg instellingen tussen het Vcare communicatiesysteem samen met HAPIS-leveranciers, waarmee onder andere de beller sneller geïdentificeerd wordt en je vanuit het patiëntdossier kunt bellen. Hiermee bespaar je zo’n 20 seconden per gesprek!
Software en applicaties altijd up to date
Updates draaien wij op de achtergrond
Updates en optimalisaties van uw software en applicaties worden automatisch uitgerold, waardoor u altijd blijft werken binnen een veilige omgeving. Zo heeft u hier geen omkijken meer naar.
24/7 – 365 support
Bovendien zijn wij, net als dat u in de avond-, nacht- en weekenduren bereikbaar bent, dat ook voor u. U kunt 24 uur per dag, 365 dagen per jaar service en support verwachten van ons bij storingen en calamiteiten van onze diensten.
Begeleiding & scholing
Naast je te voorzien van een innovatieve, efficiënte en betrouwbare communicatieoplossing, begeleiden wij je gedurende het hele migratieproces. Je krijgt werkinstructies, scholingsdocumentatie en een fysieke training op locatie aangeboden, zodat iedereen binnen de organisatie zich vertrouwd voelt om te werken met het Vcare-platform.
1/1
•Voor optimale bezetting
Managementinformatie en rapportages
Buiten een communicatieoplossing geeft Vcare ook inzicht in rapportages over je telefonieverkeer, waarmee je de technische inrichting en bezetting van je telefonie kunt aanpassen en zo de werkdruk kunt verlagen. Bovendien kun je de workflowmanagement regelen en zijn er integrale dashboards beschikbaar over de integratie met jouw HAPIS. Zo kun je SLA’s en KPI’s eenvoudig rapporteren aan de zorgverzekeraar.
Binnen de Vcare-oplossing zijn er meerdere rollen en rechten toe te kennen, waardoor alleen degenen met een bevoegdheid toegang hebben tot de rapportages en hier zo op kunnen anticiperen.
Onze partners
Jij bevindt je in goed gezelschap
Vcare gelooft erin dat je samen sterker staat, we hebben Connect immers in onze bedrijfsnaam staan. We hebben daarom strategische partnerships met bedrijven die ons versterken. Samen ondersteunen we zorgprofessionals.