Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:
Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.
Voor het koppelen aan een vast toestel: plaats uw headset in de houder om het koppelen te starten. Het koppelen vindt automatisch plaats, tenzij het basisstation momenteel is gekoppeld aan een andere primaire headset. U kunt de koppeling met een nieuwe headset forceren, als u al een primaire headset aan het basisstation gekoppeld heeft.
Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.
Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support door een ticket in te dienen in PIM via pim.vcareconnect.nl.
Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:
Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.
Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.
Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support door een ticket in te dienen in PIM via pim.vcareconnect.nl.
Dit kan verschillende oorzaken hebben. Controleer de volgende zaken:
- Is de batterij van de headset opgeladen?
- Bevindt de headset zich binnen het bereik van het basisstation?
- Zijn de headset en het basisstation gekoppeld? Zo nee, plaats de headset in de houder om het koppelen te starten.
Werkt het daarna nog niet, herstart dan de headset samen met het basisstation door deze enkele seconden stroomloos te maken. Dit doet u door de stekker eruit te halen en opnieuw erin te doen.
Het kan zijn dat de instellingen voor microfoonvolume niet correct zijn ingesteld. Controleer deze.
Indien deze instellingen goed staan en de ander kan u nog steeds niet horen, herstart de headset samen met het basisstation door deze enkele seconden stroomloos te maken. Dit doet u door de stekker eruit te halen en opnieuw erin te doen.
Als het apparaat correct is ingesteld, is uw vaste toestel mogelijk gevoelig voor de radiosignalen van de headset.
Zorg ervoor dat het basisstation van de headset op een afstand van ten minste 30 cm van het vaste toestel op uw bureau is geplaatst om dit probleem te voorkomen.
Ja. Houd de multifunctionele knop van de headset vijf seconden ingedrukt om de headset uit te zetten.
Als u de headset weer aan wilt zetten, plaatst u deze in het basisstation of tikt u op de multifunctionele knop.
Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:
Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar een instructievideo over hoe u de Jabra Engage 75 kunt instellen voor trainingsgebruik.
Via deze link gaat u rechtstreeks naar de algemene Jabra supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.
Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.
Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support door een ticket in te dienen in PIM via pim.vcareconnect.nl.
Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:
Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.
Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.
Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support door een ticket in te dienen in PIM via pim.vcareconnect.nl.
Controleer eerst uw volume, van zowel de headset als de microfoon. Problemen met audio komen veelal door een te hoog volume.
Herstart vervolgens uw headset door het terug te plaatsen op het basisstation en deze stroomloos te maken voor enkele seconden. Dit doet u door de stekker eruit te halen en opnieuw erin te doen. Controleer na de herstart nogmaals de audiokwaliteit.
Controleer eerst uw volume, van zowel de headset als de microfoon.
Herstart vervolgens uw headset door het terug te plaatsen op het basisstation en deze stroomloos te maken voor enkele seconden. Dit doet u door de stekker eruit te halen en opnieuw erin te doen. Controleer na de herstart nogmaals de audiokwaliteit. Controleer ook uw bekabeling.
Herstart uw headset door het terug te plaatsen op het basisstation en deze stroomloos te maken voor enkele seconden. Dit doet u door de stekker eruit te halen en opnieuw erin te doen.
Controleer na de herstart nogmaals de audiokwaliteit. Controleer ook uw bekabeling. De bekabeling is voor elk model headset anders, maar in het geval er een extra module tussen de headset en het toestel zit, test deze dan bij bijvoorbeeld een ander toestel om problemen hiermee uit te sluiten.
Indien u een defecte (Jabra) headset heeft, kunt u dit melden bij Service & Support door een ticket in te dienen in PIM via pim.vcareconnect.nl.
Zodra u een ticketnummer heeft ontvangen, kunt u het retourformulier invullen en uitprinten en samen met de defecte headset (op eigen kosten) opsturen naar Vcare.
Naar het retourformulierJabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:
Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.
Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.
Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support door een ticket in te dienen in PIM via pim.vcareconnect.nl.
Indien u deze headset bij ons heeft gekocht, dan kunt u voor uw vraag of probleem met deze headset contact opnemen met Service & Support door een ticket in te dienen in PIM via pim.vcareconnect.nl.