Wij staan
klaar voor u

U staat klaar voor uw patiënt,
wij staan klaar voor u!

Uw communicatie is onze zorg: deze belofte kunnen wij niet doen als wij geen support bieden op de momenten dat u vragen of ondersteuning nodig heeft. Onze service- & supportafdeling speelt daarom een belangrijke rol in onze organisatie en is, desgewenst, 24/7, 365 dagen per jaar, bereikbaar.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn Jabra headset koppelen met een (mobiele) telefoon of computer?

Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:

Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.

Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.

Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl.

Hoe kan ik mijn Jabra headset instellen voor persoonlijk gebruik?

Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:

Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.

Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.

Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl.

Hoe kan ik mijn Jabra headset instellen voor trainingsgebruik?

Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:

Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.

Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.

Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl.

Hoe kan ik de instellingen van mijn Jabra headset aanpassen?

Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:

Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.

Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.

Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl.

Ik heb een (ander) probleem met mijn Jabra headset.

Jabra Engage 75, Jabra Evolve 75, Jabra Pro 9460 Mono, Jabra Pro 9460 Duo:

Op de website van Jabra staan alle veelgestelde vragen over het gebruik van uw headset. Via deze link gaat u rechtstreeks naar de supportpagina. Als u hierboven op het type headset klikt dat u heeft, dan gaat u direct naar de veelgestelde vragen over uw type headset.

Let op: de Jabra 9460 serie is ‘end of life’, waardoor er geen ondersteuning meer op geboden kan worden. Komt u er met de veelgestelde vragen over dit type headset (link bovenin) niet uit, dan verzoeken wij u contact op te nemen met uw accountmanager of met verkoop@vcareconnect.nl, om een voorstel op te vragen voor een vervangende headset.

Indien u deze vraag heeft over een ander type headset dan een van de bovengenoemde, dan kunt u contact opnemen met Service & Support via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl.

Ik heb een vraag over mijn headset van een ander merk.

Indien u deze headset bij ons heeft gekocht, dan kunt u voor uw vraag of probleem met deze headset contact opnemen met Service & Support via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl.

Ik heb een defect apparaat, wat moet ik doen?

Indien u een defect apparaat heeft, kunt u contact opnemen met Service & Support via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl.

 
Hoe kan ik inloggen in het klantportaal PIM?

Ga naar pim.vcareconnect.nl. Vul uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord in.

Bent u uw wachtwoord vergeten of logt u voor het eerst in? Klik dan op [Wachtwoord vergeten]. U ontvangt dan vrijwel onmiddellijk een e-mail met een link om een (nieuw) wachtwoord in te stellen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor PIM. Wat moet ik doen?

Klik op pim.vcareconnect.nl, nadat u uw gebruikersnaam (e-mailadres) heeft ingevoerd, op [Wachtwoord vergeten]. U ontvangt dan vrijwel onmiddellijk een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Hoe kan ik een ticket inkijken of aanmaken in PIM?

Indien u beheerdersrechten heeft, heeft u in het klantportaal PIM, in het linkermenu (onder uw naam) toegang tot de optie Service & Support. Hier kunt u uw ticket indienen of inkijken.

Ik heb een vraag over een Vcare-applicatie, waar kan ik terecht?

Voor vragen over de Vcare-applicaties kunt u contact opnemen met support, via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl

Hoe kan ik toegang krijgen tot een Vcare-applicatie?

Voor het aanvragen van Vcare-applicatie kunt u contact opnemen met Service & Support via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl

Het internet/de Operator doet het niet, kan ik nu nog wel bellen?

Jazeker, het toestel heeft dezelfde functionaliteiten als de Operator. Klik hier voor de stappenkaart voor het in- en uitloggen op het toestel en in wachtrijen en het doorverbinden van (spoed)oproepen.

De oproepen van een bepaalde wachtrij komen niet binnen bij mij. Wat is er aan de hand?
  • U bent niet ingelogd in de Operator en/of toestel. Meld u aan in de Operator via pim.vcareconnect.nl en klik vervolgens Operator 2 aan. Bent u niet ingelogd op het toestel, dan geeft het display een code aan beginnend met een v, bijvoorbeeld: v123456cp. U kunt inloggen door op de in-/uitlogtoets te drukken, of *1✓ te toetsen. Volg de aanwijzingen die u vervolgens hoort.
  • U bent niet aangemeld voor de wachtrij. Als u aangemeld bent voor een wachtrij, wordt deze dikgedrukt weergegeven en kleurt het schuifknopje deels donkergrijs. Bent u niet ingelogd, is dit niet dikgedrukt en is het hele schuifknopje wit. Door op het schuifknopje te klikken, bent u ingelogd. U kunt zich ook via het toestel aanmelden voor een wachtrij, door op de wachtrijtoets van de betreffende wachtrij te klikken.
  • U bent nog actief in de (handmatige) nawerktijd
  • In dat geval is het klokje links bovenin het Operatorscherm rood gekleurd en ziet u de melding “LET OP: u heeft handmatig de nawerktijd geactiveerd, hierdoor bent u op dit moment telefonisch niet bereikbaar.” U deactiveert de nawerktijd door nogmaals op het klokje te klikken, deze kleurt dan weer groen.
Hoe kan ik een onterechte spoedoproep terugzetten in de wachtrij?

Indien dit voor u is ingesteld, heeft u een knopje op uw toestel waarop staat “Naar wachtrij”, een contactpersoon in de Operator “Naar wachtrij” of het gespreksvenster een optie ‘”Terugplaatsen naar wachtrij”. U kunt de beller terugzetten in de wachtrij door hem of haar door te verbinden naar de wachtrij, op dezelfde manier als iedere andere doorverbindactie, of te selecteren naar welke wachtrij de beller moet. Voor meer informatie of het inrichten van deze functionaliteit, neemt u contact op met Service & Support.

Ik wil graag een contactpersoon toevoegen. Hoe moet dat?

U kunt alleen een contactpersoon toevoegen aan het contactpersonenbestand in de Operator als u beheerdersrechten heeft. De contactpersonenlijst is voor iedereen van uw locatie/organisatie hetzelfde, dus mocht u iemand toegevoegd willen hebben, dan kunt u dit overleggen met de hoofdcontactpersoon voor PIM/telefonie binnen uw organisatie.

Ik kan de externe contactpersonen niet vinden. Hoe kan dat?

In de Operator worden alle externe contactpersonen niet standaard weergegeven. Vaak zijn deze bestanden zo zwaar, dat het erg lang kan duren voor alle contactpersonen geladen zijn. Om een externe contactpersoon snel en eenvoudig te vinden, dient u het systeem iets op weg te helpen door 3 letters uit de naam of 3 getallen uit het telefoonnummer van de contactpersoon in te typen in de zoekbalk, en de contactpersoon zal zichtbaar worden.

Ik heb een vraag over een factuur. Wat moet ik doen?

Voor vragen over facturatie kunt u contact opnemen met Service & Support, via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl

Ik heb een vraag over administratie. Wat moet ik doen?

Voor administratieve vragen kunt u contact opnemen met Service & Support, via 088-4800 911, support@vcareconnect.nl of een ticket indienen via pim.vcareconnect.nl

Hoe kan ik mijn mobiele nummer doorschakelen?

Het doorschakelen van gesprekken stelt u als volgt in op uw iPhone:

  1. Open ‘Instellingen’.
  2. Ga naar ‘Telefoon’.
  3. Ga naar ‘Doorschakelen’.
  4. Schuif het schuifje achter ‘Doorschakelen’ naar rechts.
  5. Toets het telefoonnummer in waar u naartoe wilt doorschakelen.
  6. Ga nu terug met het blauwe pijltje links bovenaan de pagina.
  7. Uw nummer is nu doorgeschakeld.

Wilt u de doorschakelen weer uitzetten? Volg dan de deze stappen:

  1. Open ‘Instellingen’.
  2. Ga naar ‘Telefoon’.
  3. Ga naar ‘Doorschakelen’.
  4. Schuif het schuifje achter ‘Doorschakelen’ naar links.
  5. De doorschakeling is nu gestopt.
Hoe kan ik mijn mobiele contracten zelf beheren?

Neem contact op met Vcare via 088-4800 900 en kies optie 3. Een collega zal vervolgens een inlog voor u maken.

Hoe kan ik een abonnement aanvragen of verlengen?

Neem contact op met Vcare via 088-4800 900 en kies optie 3. Een collega zal u dan helpen bij het aanvragen of verlengen van uw abonnement.

PIM klantenportaal vcare

Maak kennis
met Pim

Inloggen met uw Persoonlijke Informatie Manager

Een beveiligde omgeving voor uw administratie, support,
rapportages en toegang tot uw Vcare-applicaties.

Meer informatie Inloggen

Support op afstand

Om u online beter van dienst te kunnen zijn, geven we
u de mogelijkheid om ons toegang te verlenen tot uw
IT omgeving. Een Vcare Engineer kan dan op uw
verzoek meekijken om snel tot een antwoord
op uw vraag te komen.

Hulp op afstand

Instructies:
• Download het programma via bovenstaande knop
• Open het bestand of kies Uitvoeren
• Verleen toestemming om wijzigingen aan te brengen op uw computer
• Geef het ID nummer en wachtwoord door aan onze Support medewerker

Wat kunnen we voor u doen?

Ontmoet ons support team

Jordy Lotgerink Bruinenberg

Service Engineer

Nick van der Weg

Service Engineer

Frank Schonewille

Service- en Kwaliteitsspecialist

Pim Kerkhof Jonkman

Service Engineer

Johannes van den Einde

Service Engineer