Vanwege groei van de organisatie zoeken we een Voice engineer gericht op SIP en VoIP systemen.
Wat ga jij doen?
Als voice engineer werk je aan de ontwikkeling, implementatie en optimalisatie van ons platform, waarbij je specifieke focus legt op SIP-gebaseerde communicatiesystemen. Je draagt bij aan de continue verbetering van onze infrastructuur door het automatiseren van processen en het implementeren van schaalbare oplossingen.
Jij ontwerpt, ontwikkelt en beheert SIP-gebaseerde communicatiesystemen. Je integreert API’s tussen verschillende platforms en diensten. Je beheert CI/CD pipelines en ondersteunt het ontwikkelteam bij het uitrollen van nieuwe features. Je monitort de SIP-connectiviteit en netwerkperformance om optimale service te garanderen. Je bent troubleshooter op jouw vakgebied voor Vcare samen met je collega Servan en lost technische knelpunten op. Je werkt daarbij nauw samen met de ontwikkelteams en operations om efficiënte en betrouwbare API-integraties te realiseren. Daarnaast doe je het beheer en onderhoud van cloud-gebaseerde oplossingen en infrastructuur.
Werken bij ons Operations team!
Onze klanten te woord staan en helpen met hun ICT knelpunten, dat is de taak van de afdeling Operations . Door direct klantcontact weten we als geen ander hoe je een glimlach op het gezicht van de klant tovert. Zit ICT problemen oplossen in jouw bloed en word je gelukkig van direct klantcontact? Dan voel jij je hier vast als een vis in het water.
Wie ben jij?
Jij beschikt over een aantal jaren ervaring in een DevOps of soortgelijke functie. Bij voorkeur heb je ook kennis van en ervaring met API-integraties. Je bent bekend met technologieën zoals AudioCodes, Asterisk, Kamailio, WebRTC, etc. Kennis van en ervaring met Linux is een pré. De bovenstaande werkzaamheden komen je bekend voor en je hebt daar ervaring in, of je hebt het gevoel dat je dit door jouw technische kennis en kunde snel kunt aanleren.
Jij bent iemand die sterk is in het oplossen van problemen. Je wacht niet af en neemt zelf het initiatief om zaken te verbeteren. Je bent secuur in je werk, kunt goed samenwerken en bent communicatief ingesteld.
Je bent daarnaast bereid om deel te nemen aan de 3e lijns storingsdienst, waarvoor je uiteraard wordt vergoed.
Ben je een gedreven collega die impact wil maken, de Nederlandse en Engelse taal begrijpt en spreekt, en minimaal 32 uur per week beschikbaar is? Dan zijn wij de perfecte match!
Wat hebben we in de aanbieding voor jou?
We zijn een hechte club mensen met alles wat daarbij komt kijken. Liefde, drama, gekke momenten, fijne en gezamenlijke herinneringen. Bij ons vind je de gekke oom, het lieve nichtje en de slimme grote broer. Een combinatie van introvert, extravert, nerdy, empathisch, jong en oud. We gaan een stevig gesprek met elkaar niet uit de weg, maar gaan ook altijd voor elkaar door het vuur. Dat kenmerkt ons.
Solliciteren?
Zin om bij Vcare te komen werken? Wij horen graag van je, want jouw enthousiasme is waardevoller dan je ervaring of diploma’s! Solliciteren kan door je CV en motivatiebrief op te sturen naar hrm@vcareconnect.nl t.a.v. Marije Hampsink.
Voor vragen kun je ook contact op nemen met Rien Nijland, teammanager via r.nijland@vcareconnect.nl of door te bellen naar 088 – 4800 949.
Voor sommige functies vragen wij je een assessment te doen. In dat geval laten we je het zo snel mogelijk weten.
Wel vragen we al onze (toekomstige) collega’s om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Je moet namelijk zorgvuldig en AVG-conform omgaan met (persoons)gegevens en vertrouwelijke informatie. Vanzelfsprekend begeleiden we je hier ook in.