‘Collega’s kunnen plaatsonafhankelijk en volledig geïntegreerd in het Vcare platform met de smartphone operationeel zijn’

  • Eenduidige registratie van gesprekken van en naar de mobiele telefoon via de Vcare-omgeving
  • Op 1 device zowel zakelijk als privé bereikbaar
  • Plaatsonafhankelijk; internet via WiFi, 3G of 4G
  • Hogere beheersbaarheid van gespreksstromen
  • Eén centraal nummer i.p.v. mobiele nummers van individuele medewerkers
  • Intern bellen via verkorte kiesnummers
  • Volledige rapportage van gesprekken (Vcare Reporter en Recorder)
softphone kleine banner website

Overal en flexibel beschikbaar

U wilt bij drukte de mogelijkheid hebben om medewerkers die niet op locatie aanwezig zijn toch in te schakelen. Zij kunnen met de mobiele telefoon integraal bellen via uw Vcare omgeving. Met alle voordelen in coördinatie, rapportage en kostenbeheer. En met één centraal en herkenbaar nummer voor uw patiënten, zonder vrijgave van persoonlijke mobiele nummers. Dankzij de webapplicatie Vcare Operator kunnen zij inloggen op de wachtrijen.

“Ik kan geïntegreerd bellen via 4G en WiFi, zo ben ik overal en flexibel bereikbaar.”

Met Vcare Softphone belt u met uw mobiele telefoon over het internet (via WiFi, 3G of 4G) en worden deze oproepen geïntegreerd in de Vcare suite. U kunt medewerkers op die manier integreren in Vcare Operator en Vcare Walldisplay, waardoor u een volledig overzicht heeft van uw telefonische beschikbaarheid. Met Vcare Softphone heeft u een vast-mobiel integratie die u de mogelijkheid biedt om op één smartphone privé en zakelijk telefoonverkeer van elkaar te scheiden. Bij onverwachte drukte kunt u medewerkers vanaf een andere locatie laten bijspringen. Alle gesprekken kunnen worden opgenomen in Vcare Recorder en verwerkt in de rapportagetool Vcare Reporter.

vcare softphone uitgelegd

Vcare Softphone highlights

Privé en zakelijk op één device

Privégesprekken kunnen eenvoudig gescheiden worden van zakelijke telefonie. Zakelijke oproepen gaan via Vcare Softphone door het Vcare platform, waardoor u inzicht houdt in uw telefonische bereikbaarheid.

 

Communicatie via WiFi, 3G of 4G

Om met Vcare Softphone zakelijk bereikbaar te kunnen zijn is enkel een internetverbinding nodig, bijvoorbeeld WiFi, 3G of 4G. 

Integratie met Vcare platform

Vcare Softphone is geïntegreerd met het Vcare platform. Zo is de beschikbaarheid van collega’s die werken met de Softphone zichtbaar in Vcare Operator en kunnen gesprekken gerapporteerd worden met Vcare Reporter en opgenomen worden met Vcare Recorder. Zo behoudt u een volledig overzicht van uw bereikbaarheid.

Ontdek ook:
Recorder

Met Vcare Recorder is uw informatie eenvoudig beschikbaar en blijft de privacy tot een maximum gewaarborgd

Vcare Recorder
opneme telefoongesprek conform bewaarplicht met vcare recorder

Vcare applicaties