UITNODIGING

Vcare Innovatie Panel

Hoe gaan we in de toekomst om met de consumenten-mentaliteit van de patiënt?

In deze veranderende maatschappij verlangt de patiënt anno nu 24/7 beantwoording van zijn zorgvraag, waardoor de zorg enorm onder druk staat. Het is zaak in te zien dat we pas van een patiënt kunnen spreken als deze eenmaal in de stoel bij de zorgspecialist zit. In het traject daarnaartoe is het in eerste instantie een consument, die mede door de 24-uurseconomie altijd ‘aan’ staat.

“ik wil nú zorg

ik betaal ervoor

ik heb recht op zorg

#zorghonger

ik wil nú de dokter spreken

ik wil niet wachten

ik eis antwoord”

Wanneer |

Waar |

Wie |

Wat |

Donderdag 14 oktobervan

Regio Utrecht

Innovatie- en ICT-managers

Roadmap, innovatie en dialoog

Hoe kunnen we omgaan met deze zorgconsument in het traject voordat hij een patiënt is. Welke technieken kunnen bijdrage aan het ‘consumenten-proof’ maken van het communicatieproces binnen de eerstelijnszorg? Kan Software-Defined Voice Network een antwoord bieden?

Save the date

Graag vernemen wij via onderstaand formulier of u aanwezig kunt zijn. U ontvangt dan een gedetailleerd programma op een later tijdstip.