Telefonische bereikbaarheid verbeteren

Altijd bereikbaar, ook tijdens piekmomenten

Goede communicatie en bereikbaarheid zijn tegenwoordig onmisbare begrippen voor iedere organisatie. Goed bereikbaar blijven voor uw (potentiële) klanten is natuurlijk een must als u de juiste kwaliteit van dienstverlening wilt streven. Doet u dat niet, dan loopt u het risico dat klanten overlopen naar een concurrent. Dat wilt u natuurlijk niet, ondanks dat u wellicht te maken heeft met een capaciteitstekort of u in een situatie begeeft waarin u niet altijd bereikbaar kúnt zijn. Dit soort situaties vergen slimme oplossingen en een innovatieve aanpak in communicatie. Bij Vcare werken we in-house aan slimme applicaties en oplossingen die volledig in de cloud draaien. Veilig, gemakkelijk en altijd bereikbaar!

Een goed voorbeeld is het omgaan met piekuren of piekmomenten wanneer heel veel mensen contact met u opnemen. Al uw medewerkers zijn bezet en klanten moeten in de wacht staan. Hoe gaat u hier nu mee om? Bij Vcare kunnen we uw bereikbaarheid omhoog schalen dankzij Vcare Redirect. Hiermee kan automatische doorschakelen ingesteld worden, bijvoorbeeld naar een andere locatie of andere specifieke telefoonnummers wanneer alle lijnen bezet zijn. Zo worden uw klanten tóch tijdig en professioneel te woord gestaan, wat natuurlijk bijdraagt aan uw kwaliteit. En wilt u gesprekken opnemen voor kwaliteitsdoeleinden? Ook hiervoor hebben we een oplossing.

Automatische gesprekopname

Betere bereikbaarheid met eigen servicenummers

Een andere manier om de professionaliteit van uw organisatie te waarborgen is door het nemen van een eigen servicenummer. Dat betekent geen lokaal nummer meer, maar een volledig uniek landelijk en herkenbaar telefoonnummer dat altijd bereikbaar is. U heeft te de mogelijkheid om een 0800- of een 0900-nummer te nemen waarmee u uzelf onderscheidt van andere concurrerende bedrijven binnen uw branche.

Vcare heeft een nauwe samenwerking met alle grote telecomproviders in Nederland en hebben zodoende korte lijntjes om nieuwe telefoonnummers aan te vragen voor onze klanten. Samen met onze adviseurs zullen we kijken welke provider u de beste dekking kan garanderen, ook in noodscenario’s. Wist u dat wij ook zakelijke mobiele telefonie abonnementen aanbieden tegen zeer scherpe tarieven? Ook kunnen wij een vast nummer op mobiel koppelen zodat u altijd bereikbaar bent, óók buiten openingstijden. Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.

Zakelijke telefonie

Telefonische bereikbaarheid verbeteren dankzij cloudtelefonie

Goed om te weten is dat alle communicatiedata via ons eigen unieke cloudtelefonie platform verloopt. Doordat Vcare in bezit is van een eigen afgeschermde communicatielijn, kunnen wij een hoge mate van privacywaarborging en dataveiligheid garanderen. Het is tevens één van de redenen waarom wij in bezit zijn van de ISO 27001 en NEN 7510 certificaten. Wij garanderen onze klanten een zeer hoge mate van betrouwbaarheid. U als klant kunt hiervan profiteren door u ook aan te melden voor ons cloudplatform, zodat u direct kennis kunt maken met alle voordelen.

Een van die voordelen is dat belangrijke managementrapportages uitgedraaid kunnen worden op ieder willekeurige moment. Doordat alle data veilig in de cloud opgeslagen wordt en altijd geactualiseerd wordt, kunnen managers en directie altijd rapportages uitdraaien van belangrijke KPI’s binnen uw organisatie. Hiermee kunt u sturen op cijfers die uw klanten of aandeelhouders graag willen zien. Deze informatie is altijd beschikbaar en terug te vinden in uw eigen dashboard. Met deze inzichten kunt u de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie verbeteren. Zonder deze inzichten is het lastig om de benodigde efficiency en kostenbesparingen te realiseren.

Dashboard managementinformatie
PIM klantenportaal vcare

Maak kennis
met PIM

Inloggen met uw Persoonlijke Informatie Manager

Een beveiligde omgeving voor uw administratie, support,
rapportages en toegang tot uw Vcare-applicaties.

Meer informatie Inloggen

Ook uw wachttijden verkorten?

Bent u nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor uw organisatie? Wacht dan niet langer en ontdek de gebruiksvriendelijke schaalvoordelen van Vcare connect. Vcare werkt samen met strategische innovatiepartners, waardoor we naadloze integraties bieden voor bestaande HIS en HAPIS systemen in Nederland. Denk bijvoorbeeld aan Chipsoft, Pharmapartners en Topicus. Ook hebben we in-house meerdere integraties ontwikkeld voor Google Chrome, Microsoft Office 365 en Microsoft teams om bellen via het internet gemakkelijker mogelijk te maken vanuit uw bestaande mail en werkomgeving.

Onze innovatiepartners

Vcare applicaties

Vcare ondersteund u bij de migratie van uw huidige telefonie-omgeving naar Vcare Connect, zodat uw data altijd op de juiste manier behouden blijft. Plan een persoonlijk kennismaking in met één van onze adviseurs. Dit gesprek kan zowel via online beeldbellen als bij u op locatie gepland worden.

Maak een afspraak met onze adviseurs