PIM klantenportaal vcare

Graag stellen wij u voor aan PIM, uw Persoonlijke Informatie Manager van Vcare connect.

Hij helpt u beter inzicht te krijgen in uw klantgegevens bij Vcare. Via het PIM klantportaal heeft u direct toegang tot uw gegevens, uw administratie, downloads en service & support.

Alles over PIM

Uw Vcare klantportaal PIM biedt naast toegang tot de applicaties en inzicht in uw gegevens en administratie ook toegang tot onze service- en supportafdeling. Hiermee kunt u support op afstand krijgen door ons tijdelijk toegang te verlenen tot uw IT-omgeving en wij zo met u mee kunnen kijken om uw vraag te beantwoorden. Via PIM heeft u ook toegang tot de FAQ, de veelgestelde vragen. Kijkt u hier eens tussen of uw vraag hier beantwoord wordt.

Nieuwsbulletins

Bij storingen, onderhoud of andere zaken die voor alle gebruikers van belang zijn, wordt u zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden via PIM. Rechts bovenin beeld, in de nieuwsbulletins, worden deze meldingen weergegeven. Mocht u vermoeden dat er iets aan de hand is met de Vcare-omgeving, kijkt u dan ook in PIM.

Tickets & FAQ

In PIM heeft u ook inzicht in uw supporttickets. Hier wordt de omschrijving weergegeven, het ticketnummer en de status. Tevens vindt u hier ook antwoord op de veelgestelde vragen, FAQ, deze worden up-to-date gehouden door ons support team.

Wij weten hoe belangrijk het is om veilig om te gaan met uw gegevens, daarom is het klantportaal PIM gecertificeerd met een SSL certificaat.
SSL wordt gebruikt voor de beveiliging van de internetverbinding, zoals online aankopen, financiële transacties of het versturen van persoonsgegevens. Hierdoor zal alle informatie tijdens het transport vertrouwelijk blijven en niet leesbaar zijn door derden.

Handleidingen

Bij vragen over de Vcare-applicaties of -toestellen, kunt u ook de handleidingen raadplegen. Deze zijn toegankelijk vanuit PIM, onder het kopje ‘Handleidingen’.