Referenties

Tevreden klanten, dat is waar wij het allemaal voor doen.

Lees hieronder ervaringen van onze klanten. U kunt een categorie aanklikken om voor u relevante referenties te zien.

Eerstelijns-dagzorg || Gezondheidscentrum Didam, Huisartsenpraktijken Gezondheidscentrum Dillenburg, Huisartsenpraktijk Neulstraat

Klanttevredenheid is een van de speerpunten in het beleid van de Stichting Gezondheidscentrum Didam en omdat bereikbaarheid daarin een cruciaal onderdeel is, kreeg Vcare de vraag: “Hoe zorgen we voor een betrouwbare en goede bereikbaarheid van de huisartsen in het Gezondheidscentrum én voor de twee externe huisartspraktijken in Didam?” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Gezondheidscentrum Didam

De huisartsenpraktijken van het Gezondheidscentrum Dillenburg in Alphen aan den Rijn hebben het informatie- en communicatieplatform Vcare geselecteerd ter vervanging van de bestaande infrastructuur. Uniek is daarbij dat Vcare wordt aangesloten op het huisartseninformatiesysteem Medicom dat door de Alphense praktijken wordt gebruikt. Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenpraktijken Gezondheidscentrum Dillenburg

“We hadden een systeem in eigen beheer. Een telefooncentrale en wat ISDN-lijnen. Maar die centrale ging kapot en dat was de aanleiding om de transitie te maken naar cloudtelefonie. Vcare had en heeft een goed verhaal en ze denken mee, zoeken naar oplossingen.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenpraktijk Neulstraat

Eerstelijns ANW || Huisartsenposten Drechtsteden, Oost Brabant en Midden-Brabant

“Ondanks de goede technische ondersteuning was het telecommunicatiesysteem van het ziekenhuis niet aangepast aan de behoeftes van onze huisartsenpost. Er waren geen mogelijkheden om het systeem mee te laten groeien met onze toekomstige ontwikkelingen. Bovendien misten we tal van functionaliteiten om onze patiënten de bereikbaarheid te bieden die ze verdienen.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenpost Drechtsteden

Huisartsenposten Oost-Brabant heeft overtuigd gekozen voor de implementatie van onze communicatiesuite, Vcare. De organisatie, waarbij 500 huisartsen zijn aangesloten, voorziet door de samenwerking met Vcare een verbetering van de telefonische bereikbaarheid en verkorting van de wachtrijen. Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenposten Oost-Brabant

Het aantal cliënten dat in de avond- en nachturen belt met een zorgvraag neemt toe en valt ook niet meer terug te dringen. Aan Vcare de uitdaging om daar efficiënte oplossingen voor te bieden. Bij Huisartsenposten Midden-Brabant is het communicatieplatform Vcare dan ook belangrijk voor een zo optimaal mogelijk contact. Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenposten Midden-Brabant

Langdurige zorg || Cosis, Oogheelkunde Rijswijk

Na het aangaan van de samenwerking tussen Promens Care en NOVO werd al snel duidelijk dat er behoefte was aan een integrale uniforme manier van bereikbaarheid. Lees meer over de oplossing van Vcare voor Cosis

Snelheid, efficiëntie en persoonlijke aandacht staan bij Oogheelkunde Rijswijk hoog in het vaandel, aldus Manager Kliniek drs. Anouk Uijting: “We zochten voor onze kliniek daarom een meer gestructureerde telefonieoplossing voor het klantencontactcentrum.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Oogheelkunde Rijswijk

Zakelijk & Vmobile || Elite Beheer B.V., HST Groep

“Telefonische bereikbaarheid is een levensader voor ons bedrijf. We zochten geen leverancier maar een partner voor invulling van onze telecommunicatie behoeftes: samen de uitgangspunten bepalen en van daaruit toewerken naar een oplossing.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Elite Beheer B.V.

“Dankzij het advies van Vtel hebben wij een enorme kostenbesparing gerealiseerd en een oplossing gecreëerd die volledig aansluit bij de behoefte van onze medewerkers.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor HST Groep

Kom zakelijk verder
dankzij slimme oplossingen

Lees meer over wat Vcare kan betekenen
voor uw organisatie

Nieuws, actualiteit en opinie

Volg hier de actualiteiten rond Vcare en de zorgmarkt. Kies uit welke categorie u graag nieuwsberichten wilt lezen, en krijg een nieuwsoverzicht met voor u relevante artikelen!

Van telecomaanbieder naar koploper in zorgcommunicatie

De gezondheidszorg verandert en Vcare connect verandert mee De vraag naar zorg wordt steeds groter. De patiënt van vandaag verlangt[...]

Verder lezen

Psychische klacht in de ANW-uren: druk op huisartsenpost verlicht met poh-ggz-spoed

De triagist op de huisartsenpost heeft slechts tien minuten om een beller met een psychische klacht te woord te staan[...]

Verder lezen

Uitbreiding Video connect: beeldzorg zoals u het kiest

Keuze in beeld geeft grip op uw zorg Vanuit de markt groeit de vraag naar videobeloplossingen, waarbij veiligheid, gebruiksgemak en[...]

Verder lezen

Beeldbellen: de digitale omwenteling in de zorg?

De meeste huisartsen zien voordelen van beeldbellen en telefonische consulten. Dit concludeert de onderzoeksredactie van RTL Nieuws op basis van[...]

Verder lezen

HZOIJ kiest voor de digitale zorgwerkplek van Exite en Vcare connect

Door gebruik te maken van de Care-oplossingen van Exite, creëert Huisartsenzorg Oude IJssel (HZOIJ) een Workspace-omgeving voor de digitale zorgwerkplek.[...]

Verder lezen

De gatekeepers van COVID-19

Het is niet nieuw dat triagisten en assistenten een belangrijke rol spelen in de huisartsenzorg. Maar die rol is door[...]

Verder lezen

Omslag na corona: ‘Huisartspraktijk nooit meer hetzelfde’

Er is een leven pre-corona en een leven post-corona. Huisarts Mark Vermeulen uit Sint-Oedenrode is ervan overtuigd dat dit een[...]

Verder lezen

Nog meer tijdwinst door integratie Number entry in Integrator Topicus

De integratie tussen Vcare en Topicus, in de module Vcare Integrator, biedt grote voordelen, zoals het met de UZI-pas eenmalig[...]

Verder lezen

Leren op afstand: nu beschikbaar

Iedereen up-to-date met online trainingen Educatie is een belangrijk onderdeel van de onboarding van u als klant bij Vcare, en[...]

Verder lezen

Inlogkoppeling met Microsoft 365

Tijdwinst en gebruiksgemak door inloggen met uw Microsoft 365-account De kracht van het Vcare communicatieplatform is integratie. De applicaties binnen[...]

Verder lezen

Minder druk op huisarts: ‘Covid-19 leidt tot doorbraak in zorg op afstand’

Zorg op afstand verlicht de druk op de eerste lijn, stelt Alex Damaschek. Daarmee zegt hij niets nieuws, aldus de[...]

Verder lezen