Referenties 

Tevreden klanten, dat is waar wij het allemaal voor doen.

Lees hieronder ervaringen van onze klanten. U kunt een categorie aanklikken om voor u relevante referenties te zien.

Eerstelijns-dagzorg || Gezondheidscentrum Didam, Huisartsenpraktijken Gezondheidscentrum Dillenburg, Huisartsenpraktijk Neulstraat

Klanttevredenheid is een van de speerpunten in het beleid van de Stichting Gezondheidscentrum Didam en omdat bereikbaarheid daarin een cruciaal onderdeel is, kreeg Vcare de vraag: “Hoe zorgen we voor een betrouwbare en goede bereikbaarheid van de huisartsen in het Gezondheidscentrum én voor de twee externe huisartspraktijken in Didam?” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Gezondheidscentrum Didam

De huisartsenpraktijken van het Gezondheidscentrum Dillenburg in Alphen aan den Rijn hebben het informatie- en communicatieplatform Vcare geselecteerd ter vervanging van de bestaande infrastructuur. Uniek is daarbij dat Vcare wordt aangesloten op het huisartseninformatiesysteem Medicom dat door de Alphense praktijken wordt gebruikt. Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenpraktijken Gezondheidscentrum Dillenburg

“We hadden een systeem in eigen beheer. Een telefooncentrale en wat ISDN-lijnen. Maar die centrale ging kapot en dat was de aanleiding om de transitie te maken naar cloudtelefonie. Vcare had en heeft een goed verhaal en ze denken mee, zoeken naar oplossingen.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenpraktijk Neulstraat  

Eerstelijns ANW || Huisartsenposten Drechtsteden, Oost Brabant en Midden-Brabant

“Ondanks de goede technische ondersteuning was het telecommunicatiesysteem van het ziekenhuis niet aangepast aan de behoeftes van onze huisartsenpost. Er waren geen mogelijkheden om het systeem mee te laten groeien met onze toekomstige ontwikkelingen. Bovendien misten we tal van functionaliteiten om onze patiënten de bereikbaarheid te bieden die ze verdienen.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenpost Drechtsteden

Huisartsenposten Oost-Brabant heeft overtuigd gekozen voor de implementatie van onze communicatiesuite, Vcare. De organisatie, waarbij 500 huisartsen zijn aangesloten, voorziet door de samenwerking met Vcare een verbetering van de telefonische bereikbaarheid en verkorting van de wachtrijen. Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenposten Oost-Brabant

Het aantal cliënten dat in de avond- en nachturen belt met een zorgvraag neemt toe en valt ook niet meer terug te dringen. Aan Vcare de uitdaging om daar efficiënte oplossingen voor te bieden. Bij Huisartsenposten Midden-Brabant is het communicatieplatform Vcare dan ook belangrijk voor een zo optimaal mogelijk contact. Lees meer over de oplossing van Vcare voor Huisartsenposten Midden-Brabant

Langdurige zorg || Cosis, Oogheelkunde Rijswijk

Na het aangaan van de samenwerking tussen Promens Care en NOVO werd al snel duidelijk dat er behoefte was aan een integrale uniforme manier van bereikbaarheid. Lees meer over de oplossing van Vcare voor Cosis

Snelheid, efficiëntie en persoonlijke aandacht staan bij Oogheelkunde Rijswijk hoog in het vaandel, aldus Manager Kliniek drs. Anouk Uijting: “We zochten voor onze kliniek daarom een meer gestructureerde telefonieoplossing voor het klantencontactcentrum.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Oogheelkunde Rijswijk

Zakelijk & Vmobile || Elite Beheer B.V., HST Groep

“Telefonische bereikbaarheid is een levensader voor ons bedrijf. We zochten geen leverancier maar een partner voor invulling van onze telecommunicatie behoeftes: samen de uitgangspunten bepalen en van daaruit toewerken naar een oplossing.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor Elite Beheer B.V.

“Dankzij het advies van Vtel hebben wij een enorme kostenbesparing gerealiseerd en een oplossing gecreëerd die volledig aansluit bij de behoefte van onze medewerkers.” Lees meer over de oplossing van Vcare voor HST Groep

Kom zakelijk verder
dankzij slimme oplossingen

Lees meer over wat Vcare kan betekenen
voor uw organisatie

Nieuws, actualiteit en opinie

Volg hier de actualiteiten rond Vcare en de zorgmarkt. Kies uit welke categorie u graag nieuwsberichten wilt lezen, en krijg een nieuwsoverzicht met voor u relevante artikelen!

Van telecomaanbieder naar koploper in zorgcommunicatie

De gezondheidszorg verandert en Vcare connect verandert mee De vraag naar zorg wordt steeds groter. De patiënt van vandaag verlangt[...]

Verder lezen

Vcare in de zorg: maatschappelijke verantwoordelijkheid

Als je als bedrijf een groot marktaandeel hebt, ben je uiteraard trots op deze prestatie. Maar als dit marktaandeel de[...]

Verder lezen

iPhone 11, 11 Pro en iPhone 11 Pro Max: het perfecte plaatje

Onlangs heeft Apple de nieuwste iPhones gepresenteerd: iPhone 11, 11 Pro en iPhone 11 Pro Max. De toestellen beschikken over[...]

Verder lezen

T-Mobile ondersteunt dual simfunctionaliteit met eSIM

Vanaf heden ondersteunt T-Mobile eSim: de dual simfunctionaliteit op iPhone XR, XS en XS Max ( en nieuwer ) Als[...]

Verder lezen

Vcare Click2dial: online bellen via het internet

De Vcare Click2dial-plugin is nu ook omgezet naar de nieuwe huisstijl! Ook Click2dial, de Vcare plugin om het bellen naar[...]

Verder lezen

De triagist als uitsmijter

Onze samenleving verandert: we worden steeds individualistischer en de maatschappij verhardt. Dit is onder andere terug te zien in onze[...]

Verder lezen

Huisarts, hoe is uw bereikbaarheid op 1 september?

‘Bereikbaarheid huisarts vraagt nú aandacht’ Ook te lezen op De Eerstelijns Het is geen nieuws meer: KPN stopt per 1[...]

Verder lezen

Samen tegen geweld

Samen tegen geweld bij huisartsenposten en -praktijken: Vcare en Ascom ontwikkelen discreet alarm Uit onderzoek van dagblad Trouw blijkt dat[...]

Verder lezen

Huisartsenpraktijk Neulstraat

Huisarts Mark Vermeulen begon zijn praktijk in Sint-Oedenrode met één assistente. Inmiddels maakt hij deel uit van de Huisartsenpraktijken Neulstraat[...]

Verder lezen

Huisartsenposten Midden-Brabant

Optimale verbinding creëren tussen de verschillende locaties en patiënten. Zoekende naar oplossingen om de toenemende werkdruk te verlagen en zorgproces te verbeteren.

Verder lezen