Gebruikers toevoegen
of verwijderen

Elke organisatie verandert, zo ook die van u
Daarom helpen wij u graag met het toevoegen of verwijderen van gebruikers

Via onderstaand formulier kunt u een verzoek indienen om gebruikers toe te voegen of te verwijderen. De informatie die wij van u vragen is noodzakelijk voor een juiste gebruikersinrichting binnen uw organisatie.

Via onderstaand formulier kunt u uw medewerkers een ‘rol’ met bijbehorende ‘rechten’ toekennen. De rol is vaak overeenkomstig met een functie binnen de organisatie, de rol van een triagist of van een assistente is tenslotte anders dan die van een ICT-beheerder. Dit maakt dat iedere rol andere rechten heeft, die toegang verlenen tot de voor hen specifieke informatie en functionaliteiten, zoals het PIM-portaal en de Vcare applicaties. Via onderstaand formulier kunt u de juiste rol en rechten toekennen aan uw gebruikers.

Uiteraard verwerken wij uw aanvraag SLA-conform binnen 3 tot 5 werkdagen. Indien u aangeeft dat het spoed betreft, kan uw aanvraag tegen een extra spoedtarief binnen 48 uur verwerkt worden. U ontvangt na verwerking een bevestiging met ticketnummer.