Wij zorgen voor duidelijkheid in uw bereikbaarheid.

NIEUW:
Uw Support Manager in PIM

De Support Manager verzamelt voor u alle belangrijke informatie omtrent uw organisatie en gebruikers. Op die manier heeft u als beheerder een centraal punt binnen PIM met alle relevante informatie, deze delen we op in Administratie en Service & Support. Zo kunt u uw gegevens inzien en beheren, heeft u direct inzicht in uw facturen én kunt u eventuele supportvragen gemakkelijk opvolgen. 

Via de tickettemplates in uw Support Manager kunt u volgende aanvragen doen:

  • Gebruikersbeheer: toevoegen, verwijderen en ook een wijziging in gebruikers aanvragen.
  • Meldteksten: aanvragen van een nieuwe meldtekst of wijzigen van een bestaande meldtekst
  • Feestdagenschakeling: aanvragen van een wijziging in uw feestdagenschakeling
  • Overige: al uw overige supportvragen
Begin in PIM

OPGELET: Vanaf 31 januari 2022 kunnen supportaanvragen uitsluitend via uw Support Manager.

Aanvraag PIM en Support Manager

Heeft u nog geen toegang tot het klantportaal PIM of is uw Support Manager nog niet geactiveerd? Vul onderstaand formulier in en een medewerker neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Waarmee kunnen we u
van dienst zijn?