Wanneer bent u (niet) bereikbaar?
Graag richten wij ook dit jaar weer een feestdagenschakeling voor u in. Wij nemen hierbij aan dat u op, en eventueel rond, feestdagen een andere bereikbaarheid heeft dan normaal.
Voor de inrichting is ons uitgangspunt dat u dezelfde schakeling rond de nationale feestdagen hanteert als in 2020. Dit met uitzondering van Bevrijdingsdag op 5 mei. Dit jaar is geen lustrumjaar, en daarom zullen wij deze dag niet opnemen in uw feestdagenschakeling.
Voor de feestdagenschakeling gaan wij uit van de volgende nationale feestdagen:
- tweede paasdag – maandag 5 april 2021
- Koningsdag – dinsdag 27 april 2021
- Hemelvaart – donderdag 13 mei 2021
- tweede pinksterdag – maandag 24 mei 2021
- eerste kerstdag – zaterdag 25 december 2021
- tweede kerstdag – zondag 26 december 2021
- nieuwjaarsdag – zaterdag 1 januari 2022
Als u uw bereikbaarheid op deze dagen hetzelfde wenst in te richten als vorig jaar (m.u.v. 5 mei), dan hoeft u geen verdere actie te ondernemen. Aangezien de kerstdagen en nieuwjaarsdag in het weekend vallen, houden wij er uiteraard rekening mee of u dag- of naw-diensten draait.
Als u uw bereikbaarheid op deze dagen anders wenst in te richten dan vorig jaar, dan kunt u dit via onderstaand formulier aan ons doorgeven.
Geef hier uw bereikbaarheid door
Uw communicatie is onze zorg, het hele jaar door
Wijzigingen in uw bereikbaarheid die los staan van de officiële feestdagen, zoals vakanties, kunt u het gehele jaar aan ons doorgeven. Indien u zeker wilt zijn dat deze op tijd verwerkt worden, geeft u deze dan ruim vóór de gewenste aanpassing door.
Wij verzoeken u hierbij wel rekening te houden met een doorlooptijd van 2 tot 5 werkdagen. Indien u een aanpassing binnen 48 uur, of zelfs 24 uur verwerkt wilt hebben, dan zijn wij genoodzaakt hiervoor een spoedtarief in rekening te brengen.
Waarmee kunnen we u
van dienst zijn?
Service & Support
Voor technische vragen kunt u als klant contact opnemen met onze afdeling
Service & Support
Verkoop & Advies
Voor vragen over wat wij voor u kunnen betekenen, kunt u contact opnemen met onze afdeling Verkoop & Advies
Mobiel
Voor vragen met betrekking tot mobiele telefonie kunt u contact opnemen met onze afdeling Vmobile
Administratie
Voor vragen m.b.t. facturatie of andere administratieve zaken kunt u contact opnemen met onze afdeling Administratie
Marketing
Voor marketing-, communicatie- en persaangelegenheden kunt u contact opnemen met onze afdeling Marketing
Educatie
Voor vragen over de Vcare Academy kunt u contact opnemen met onze afdeling Educatie